Acasa Modele Monjaro





Telefon pentru detalii si comenzi:
+373 22 809 350

Rafinat

Noul GEELY MONJARO este inspirat de puterea si frumusetea naturala a muntilor combinata cu eleganta luxului modern

Prezentare generala

  • Exterior

Exteriorul noului Geely Monjaro este inspirat de maretia si puterea muntilor, exprimate prin liniile netede si clare ale caroseriei

Printre alte modele Geely, se remarca prin designul strict al partii frontale cu linii verticale ale grilei radiatorului

  • Interior

Interiorul Geely Monjaro intruchipeaza noua viziune a designului Geely: izolarea fonica este completata de functia de reducere activa a zgomotului sistemului audio premium BOSE, pielea naturala utilizata la decorarea scaunelor, volanului, usilor si pielea intoarsa placuta tactil pe tavan, acoperis panoramic cu trapa, control climatic cu trei zone, volan si parbriz incalzit, iluminarea ambientala LED, sistemul audio premium cu 10 difuzoare, inclusiv un subwoofer
Calitatea Premium este subliniata de tapiteria de tavan din piele intoarsa neagra
In mod literal, totul promite soferului si pasagerilor placerea maxima in fiecare calatorie
O atentie deosebita ar trebui acordata noului sistem de infotainment in stil Imax care ruleaza pe noul sistem de operare, implementat prin integrarea a trei ecrane, fiecare cu o diagonala de 12,3 inci. Un Head-Up display pe parbriz este, de asemenea, disponibil soferului, inlocuind panoul de bord, daca este necesar, ceea ce, la randul sau, creste siguranta traficului pe distante lungi.

  • Architectura

Noul Geely Monjaro se bazeaza pe arhitectura modulara originala a lui Geely. A fost dezvoltat timp de 4 ani la centrul european de cercetare si dezvoltare Geely de o echipa de ingineri suedezi si chinezi. Arhitectura unui automobil este similara architecturii unei cladiri si blocurilor de constructie, diferitele sale sisteme sunt standardizate si produse ca module si apoi asamblate in functie de aranjarea diferitelor parti. Aceasta arhitectura poate fi aplicata unei game largi de modele noi care au elemente structurale similare. Bazat pe arhitectura modulara, nivelul de securitate al Geely indeplineste 5 stele conform standardelor chinezesti C-NCAP, europene Euro-NCAP si americane US IIHS.

  • Motorul

Un motor modern cu 4 cilindri turbo de 2.0 litri dezvolta pana la 238 CP. si cuplu maxim de pana la 350 Nm. A fost dezvoltat in comun de inginerii Geely suedezi si chinezi. Acesta este acelasi motor pe care il veti gasi sub capota Geely Tugella expus in showroom-ul nostru.
Cu masa sa impresionanta, acceleratia din loc pana la 100 km/h dureaza doar 7,7 secunde!
Componentele de inalta tehnologie utilizate in Geely Monjaro au facut posibil ca acest crossover spatios si rapid sa fie si econom la consumul de combustibil – in ciclul combinat, consumul de combustibil este de 8,1 l / 100 km1 (conform ciclului NEDC).

 

1Date furnizate in conformitate cu Comunicarea de aprobare de tip a Regulamentului ONU nr. 101 (ciclul NEDC); datele nu sunt specifice unui anumit vehicul si sunt furnizate doar in scop de comparatie.

  • Transmisia

Transmisia automata cu 8 trepte (8AT) este un “automat” clasic cu convertor de cuplu, care ofera confort maxim combinat cu un consum redus de combustibil intr-o calatorie calma, precum si o dinamica impresionanta de accelerare chiar si de la cele mai mici turatii.

  • Sistemul intelectual de tractiune integrala

Noul Geely Manjaro foloseste sistemul inteligent de tractiune integrala Haldex de a 6-a generatie a producatorul American BorgWarner. Cuplul poate fi distribuit automat intre puntile fata si spate pana la 50:50. Acest lucru asigura un control fiabil asupra automobilului chiar si in cele mai dificile conditii de off-road

  • Caroseria

Nivelul sporit de siguranta pasiva a fost atins datorita utilizarii extinse a otelului de inalta rezistenta (mai mult de 78%) si a otelului stantat la fierbinte in structura de putere a caroseriei. Arhitectura modulara pe care este construit noul Geely Monjaro asigura tehnologia de sudare cu laser cu penetrare profunda, care creste rezistenta imbinarilor de sudura cu mai mult de 50%

  • Sistemele de siguranta activa moderne

In toate nivelele de echipare Geely Monjaro este echipat cu multiple sisteme moderne de siguranta activa:

  • Tempomat adaptiv si functia de franare de urgenta
  • Sistem de monitorizare a unghiului mort
  • Sistem automat de parcare si alte multiple sisteme de siguranta activa
  • Sistemul de control al sistemului de frânare Bosch 9.3, care include următoarele sisteme: Sistem Electronic de stabilizare( ESC); sistem de frânare antiblocare (ABS); frână de parcare electronică cu reținere automată (EPB, AutoHold); sistemul de menținere a mașinii pe o pantă și menținerea vitezei la coborâre( HHC, HDC); roți de sistem Anti-alunecare (TCS)

 

  • Sisteme moderne de siguranta pasiva

In toate nivelele de echipare GEELY MONJARO este dotat cu multiple sisteme moderne de siguranta pasiva:

  • • 6 airbag-uri
  • • Coloana de directie rezistenta la vatamari
  • • Curele in trei puncte reglabile pe inaltime cu intinzatoare frontale
  • • Functia de avertizare a centurilor de siguranta necuplate fata
  • • Centuri de siguranta spate in trei puncte
  • • Elemente de fixare pentru scaune pentru copii ISOFIX
  • • ,,Lacat pentru copii” in usile spate

  • Cruise-control adaptiv

Geely Monjaro ofera un pachet impresionant de sisteme moderne de siguranta activa si asistenta pentru sofer. Functionarea lor este asigurata de radar, 5 camere si 11 senzori ultrasonori. Unul dintre aceste sisteme — cruise-controlul adaptiv mentine distanta pana la automobilul din fata, incetinind automat si accelerand Monjaro in intervalul de la 0 la 150 km / h. Sistemul este capabil sa opreasca complet automobilul si sa reia automat conducerea. In acelasi timp, sistemul elimina incetinirea prea brusca pentru a reduce riscul unui impact din spate

  • Sistem automat de franare de urgenta (AEB)

Sistemul AEB este conceput pentru a avertiza soferul cu privire la riscul unei coliziuni frontale cu un alt automobil (sau un alt obstacol pe drum, inclusiv un pieton) si pentru a frana automat automobilul in caz de urgenta. Pentru a face acest lucru, sistemul este echipat cu un radar care determina distanta pana la obstacol si o camera care recunoaste obiectul pe drum. Aceste doua unitati se completeaza reciproc si lucreaza împreuna, iar computerul instalat in automobil evalueaza de sinestatator pericolul potential. Astfel, sistemul AEB este capabil sa previna accidentele atat cu automobilele din fata, cat si cu pietonii, care se intampla cel mai adesea in oras

  • Sistemul de pastrare a benzii (LKA) si functia de detectare a indicatoarelor rutiere (SLIF)

Pe noul Geely Monjaro, functia de control al benzii (LKA) este realizata de doua elemente ale complexului ADAS: sistemul de urmarire a marcajului si asistentul de mentinerea automobilului in banda. Primul avertizeaza soferul cu semnale vizuale si sonore, precum si vibratii in volan cu privire la plecarea neintentionata de pe banda sau la schimbarea benzii fara a porni semnalizatorul. Sistemul LKA previne accidentele asociate cu parasirea benzii si, cu ajutorul servodirectiei electrice, corecteaza automobilul astfel incat sa mearga exact in mijlocul benzii – daca exista marcaje clare pe ambele parti ale acesteia. Sistemul ADAS este completat si de functia de recunoastere a indicatoarelor rutiere cu limita de viteza si a avertismentelor cu privire la depasirea acesteia (SLIF)

Confort

  • Sistemul de climatizare

Geely Monjaro este echipat cu sistemul de mentinere automata a temperaturii in cabina si controlul aparatului de aer conditionat. Controlul temperaturii si mentinerea acesteia sunt impartite in 3 zone, ceea ce confirma inca o data statutul premium al crossover-ului. Reglajul sistemului de climatizare din randul din fata este plasat ergonomic pe consola centrala sub ecranul multimedia. Monitorul de climatizare cu ecran tactil al randului din spate este situat în cel mai convenabil loc pentru pasagerii din spate. Controlul functiilor de incalzire si ventilatie ale scaunelor, volanului si a parbrizului in conformitate cu tendintele moderne este afisat pe ecranul multimedia

  • Scaunele incalzite si ventilate, incalzirea volanului si a parbrizului

In sezonul rece, avantajele unor optiuni precum scaunele din fata si din spate incalzite, volanul incalzit si intreaga suprafata incalzita a parbrizului sunt simtite pe deplin. Toate acestea sunt prezente în Geely Monjaro. In sezonul cald, soferul si pasagerul din fata se pot reîmprospata rapid prin pornirea ventilatiei scaunului

  • Sistemul multimedia

Sistemul de infotainment este primul lucru agatat de  atentie in interiorul noului Geely Monjaro. Trei ecrane, fiecare cu diagonala de 12,3″, se disting prin grafica moderna, contrast ridicat, precum si capacitatea de a raspunde chiar si la atingerea degetelor umede si a mainilor inmanusate. 10 difuzoare, inclusiv un subwoofer, sunt responsabile pentru sunetul de inalta calitate al sistemului audio premium, iar sistemul de iluminare ambientala LED multicolor este responsabil pentru atmosfera speciala in timpul calatoriilor nocturne

  • Head-Up display

Display-ul head-up este incorporat in partea de sus a panoului frontal vis-a-vis de sofer. Creeaza efectul unei imagini plutitoare deasupra capotei la o distanta de aproximativ 2 metri inainte. El va permite sa monitorizati indicatorii cheie ai automobilului, cum ar fi viteza de conducere, starea sruise-controlului, limita de viteza etc.

  • Functia de dublare a ecranului smartphone-ului pe ecranul multimedia

Una dintre caracteristicile importante ale sistemului multimedia Geely Monjaro este capacitatea de a conecta dispozitive mobile. Pentru integrare, trebuie sa instalati aplicatia gratuita CarBit link si sa va conectati smartphone-ul cu un cablu USB la sistem. Pe ecranul tactil multimedia “mirror” afiseaza ecranul telefonului mobil care va permite sa utilizati toate aplicatiile, inclusiv navigarea Yandex si Google. Si daca telefonul se bazeaza pe platforma Android, controlul tactil al comenzilor si functiilor smartphone-ului este duplicat pe ecranele Geely Monjaro

  • Sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD)

Sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD) functioneaza datorita senzorilor ultrasonori din stalpii din spate ai automobilului. Asa-numitele zone” moarte ” sunt acele zone care nu sunt vizibile soferului in oglinzile retrovizoare. Daca un automobil sau un ciclist este prezent in zona moarta, un indicator se va aprinde pe oglinda retrovizoare exterioara din partea corespunzatoare, iar daca indicatorul de directie este pornit in directia corespunzatoare, un semnal sonor de avertizare va fi dat soferului din difuzoarele sistemului audio.
Parcarea automata in noul Geely Monjaro este disponibila soferului, inclusiv datorita prezentei acestui sistem in lista asistentilor activi de securitate

  • Sistemul de parcare autonoma

Sistemul automat de parcare va face procesul de parcare si parasire a locului de parcare si mai usor si mai placut. Tot ce ramane de facut soferului este sa aleaga tipul de parcare (paralel sau perpendicular) si sa tina apasat butonul de parcare automata. Monjaro se va conduce singur, va schimba modul de conducere din spate in fata si invers, daca este necesar, si va adauga viteza si va incetini atunci cand este necesar. La iesirea din locul de parcare, Monjaro se va opri singur daca un alt automobil se opreste in stanga sau in dreapta, iar inteligenta artificiala din computerul de bord considera situatia potential de urgenta

  • Sistem de vizualizare prin camere 540°

Datorita celor patru camere amplasate in carcasele oglinzilor laterale, pe usa portbagajului si in grila radiatorului, senzorilor ultrasonori, precum si datorita inteligentei artificiale, pe ecranul multimedia Geely Monjaro este afisata imaginea automobilului frontala si spate, vizualizarea de sus este sintetizata, ceea ce va permite sa evaluati pozitia masinii si a obiectelor din jurul acesteia. Mai mult, acum puteti vedea ce se intampla sub Geely Monjaro, ceea ce va va permite sa evitati situatiile neplacute cu animalele care se plimba sub masina in sezonul rece.Un astfel de sistem de vizualizare all-round de 540 de grade faciliteaza manevrarea in conditii de inghesuire, sporind confortul si siguranta

  • Incarcarea fara fir pentru smartphone

Incarcarea fara fir a smartphone-urilor este o solutie reala pentru consumatorul modern. In Monjaro, o platforma speciala este prevazuta pentru aceasta in consola frontala. Incarcarea functioneaza cu smartphone-urile care suporta aceasta tehnologie

  • EXTERIOR
  • INTERIOR
  • Alb
  • Gri metalic
  • Sur metalic
  • Negru metalic
  • Albastru metalic
  • Monjaro
  • Dimensiuni si mase
  • Parametri tehnici
  • Sisteme de condus
  • Exterior
  • Interior
  • Siguranta
  • Confort
  • Sisteme inteligente
  • Optiuni Suplimentare

Dimensiuni si mase

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Lungime х inaltime х latime x ampatament, mm4770 х 1689 х 1895 x 2845
Ecartament fata/spate, mm1610/1610
Masa proprie, kg1780
Garda la sol, mm225
Masa maxima autorizata, kg2215
Volum portbagaj, l562

Parametri tehnici

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Capacitate (cm3)2.0 / 1969
Tip combustibilBenzina
Putere maxima (cp@rpm)238 (5500)
Cuplu maxim (Nm@rpm)350 (1800-4500)
Putere maxima, (kw/rpm)175/5500
Acceleratie 0-100km/h (s) 7,7
Tip cutie de vitezeAutomata, 8-trepte (8AT)
Suspensie fataMacpherson, suspensie independenta cu brat dublu
Suspensie spateIndependenta cu bara de stabilizare laterala
Frane fataDiscuri ventilate
Frane spateDiscuri
Consum combinat (l/100km)8,9
Viteza maxima (km/h)215
Volum rezervor caburant (l)62
Tip combustibilBenzina ≥ 95
Norma de poluareEuro 5

Sisteme de condus

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Coloana de directie reglabila in 4 directii (manual)
Directie asistata electrica (EPS)
Directie reglabila (Standard / Comfort / Sport)
Pedala de acceleratie electronica + supapa de acceleratie electronica
Schimbator de viteza electronic

Exterior

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Parbriz cu tenta verde, izolat fonic si cu incalzire
Geamuri fata duble, izolate fonic
Geamuri spate fumurii
Luneta fumurie
Luneta cu incalzire
Antena radio ascunsa
Antena radio coada de rechin
Bare longitudinale
Jante din aliaj 245/45 R20
Trapa panoramica cu functie anti-ciupire si inchidere de la distanta
Faruri fata LED (cu lentile)
Efect de iluminare dinamic al farurilor
Functia de pornire/oprire automata a luminii
Reglare manuala a inaltimii farurilor
Faza lunga inteligenta (High Beam Control)
Lumina de zi cu LED
Proiectoare de ceața spate
Faruri spate LED (cu iluminare dinamică)
Lumina de frana incorporata in spoilerul spate
Avertizare la franarea de urgenta
Oglinzi exterioare pliabile electric cu semnal de directie incorporat, cu incalzire si reglaj electric
Iluminare zona acces in oglinzile exterioare
Ornamente cromate usi fata si spate

Interior

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Volan din microfibra, multifunctional
Oglinda interioara cu umbrire automata
Oglinda interioara fara rama
Panou de bord digital de 12,3” (TFT)
Parasolar cu oglinda si iluminare
Lumina ambientala in usile fata
Suport pentru pahare in usile din fata si spate
Cotiera centrala fata
Priza 12V
Raft in porbagaj
Spatiu de depozitare sub podea
Carlig de ancorare in portbagaj
Priza 12V in portbagaj
Iluminare in portbagaj
Tapiterie scaune din piele ecologica, perforata
Reglaj electric in 8 directii a scaunului soferului
Sistem de prindere ISOFIX
Bancheta spate cu incalzire
Bancheta spate cu reglaj pe inclinare in 2 pozitii
Bancheta spate rabatabila 60/40, cu cotiera centrala
Tetiere fata si spate reglabile
Scaun pasager fata cu incalzire
Scaun pasager fata cu ventilare
Reglaj electric in 6 directii a scaunului pasagerului fata
Scaun sofer cu incalzire
Scaun sofer cu ventilare
Reglaj lombar electric a scaunului soferului

Siguranta

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

EBA (Asistenta la franarea de urgenta)
ABS+EBD
ESC (Control electronic al stabilitatii)
EPB (frana de parcare actionata electric)
AutoHold
ARP - Sistem electronic antiruliu
HAC / HDC (asistenta la pornire in rampa / Asistenta la coborare in rampa)
TCS (Sistem de control al tractiunii)
Airbag sofer si pasager + airbaguri frontale + airbaguri laterale fata si spate de tip cortina
Senzori de presiune in pneuri (TPMS)
Alarma
Sistem de atenuare a coliziunii frontale (CMSF)
Functie de identificare a limitei de viteza (TSR)
DOW (Avertizare usa deschisa)
RCW (Avertizare coliziune din spate)
LKA plus (Asistena la mentinerea benzii de rulare – plus)
Senzori de parcare spate
Asistenta franare in marsarier
Camera 540°
Sistem de parcare automata
Senzori de parcare fata
HWA base (Asistenta pe autostrada – de baza)
BSD (Avertizare unghi mort)
LCA (Asistenta la schimbarea benzilor)
RCTA (Sistem de asistenta la iesirea cu spatele din parcare)
ACC (Cruise control adaptiv)
Blocarea automata a usilor in timpul mersului
Sistem de avertizare depasire limita de viteza
Sistem electronic antifurt

Confort

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Volan cu incalzire
Inchidere centralizata
Hayon electric + inductie (anti-ciupire)
Climatizare automata in 3 zone
Senzor de calitatea a aerului (AQS)
Acces fara cheie (pentru usile fata)
2 Chei
Buton de pornire motor Start-Stop
Scaun sofer cu memorie
Incarcare prin inductie a telefonului mobil
Roata de rezerva de dimensiuni micsorate din metal T125/80R18
HUD Proiectie pe parbriz (Head Up Display)

Sisteme inteligente

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

2 USB fata pentru incarcare si transfer de date, 2 USB spate pentru incarcare
Sistem multimedia cu ecran tactil central de 12,3’’
Ecran tactil pentru pasagerul fata de 12,3’’
Sistem audio cu 10 difuzoare
Brand audio
Functie activa de reducere a zgomotului (ANC)
Microfon (2 zone de ton)
Easy Connection - CarbitLink

Optiuni suplimentare

Flagship

2.0T 4WD AT8 (238 c.p.)

Pachet: Culoarea caroseriei CRYSTAL TURQUOISE + inserctii de culoare bronz + tesaturile scaunelor, panourile usilor, panourile consolei din piele naturala+ jante tip nou de 20” + chei tip nou

GALERIE