Esenta Atlas Pro consta în combinatia dintre tehnologia europeana si estetica moderna. Luminos, dinamic, modern – acestea sunt primele cuvinte care va vin în minte când va uitati la aceasta masina. Cu linii atletice de capota, un spoiler spate sportiv si oglinzi cu aripi de avion, arata usor si rapid. Profilul laconic si încrezator al lui Atlas Pro da nastere unui sentiment aproape tangibil de forta si determinare. O grila concentrica de marca cu un logo monocrom actualizat completeaza imaginea solida si masculina a noului crossover de la Geely.
In interior arata luxos. Fara falsa modestie, interiorul unui crossover laconic si chiar brutal in ceea ce priveste designul, finisajul si echiparea poate concura cu masinile de clasa superioara. Designul sau fluid sporeste senzatia de spatiu, calitate si eleganta. Se folosesc materiale moderne, scumpe, texturile sunt selectate cu pricepere. Ecran tactil multimedia de 12,3 inchi cu contrast ridicat, un acoperis panoramic urias de aproape 1,2 metri patrati. m si un sistem de iluminare atmosferica in 42 de culori care se modifica in functie de modul de conducere, creeaza un mediu placut pentru sofer si pasageri.
Atlas Pro este echipat cu faruri LED Valeo puternice capabile sa ilumineze obiecte la o distanta de pana la 220 m de vehicul (+ 70 m fata de farurile cu halogen). Sistemul de control inteligent comuta automat faza lunga în faza scurta atunci cand se apropie de un vehicul care se apropie sau care trece. Durata de viata a farurilor a fost marita la 50.000 de ore de functionare continua si, in comparatie cu optica cu halogen, acestea asigura economii de energie de pana la 40%. Luminile LED din spate au primit si un design nou, mai modern, sunt mai luminoase si mai durabile. Datorita desenului lor original, Atlas Pro este usor de recunoscut în fluxul de seara.
Atlas Pro atrage atentia cu jante noi, rafinate, din aliaj de aluminiu, de 18 inchi. Sunt proiectate pentru a se potrivi cu anvelope late 225/60R18. Bara de protecție față supradimensionată are accente cromate elegante si panouri laterale negre cu canale aerodinamice pentru o racire mai buna a franelor.
Strategia de inovare Geely 4.0 se concentreaza pe introducerea celor mai avansate tehnologii care vizeaza reducerea consumului de combustibil si a emisiilor nocive in atmosfera. Aceasta implica o tranzitie completa la o noua generatie de motoare turbo de inalta performanta, dezvoltate in comun cu Volvo. Noul Atlas Pro are unul dintre ele – un motor pe benzina de 1,5 litri cu 3 cilindri care dezvolta o putere de pâna la 177 CP. si cuplu de pana la 255 Nm. Datorita injectiei directe de inalta presiune (200 bar), motorul este foarte economic. Utilizarea unei turbine cu inertie redusa a facut posibila eliminarea practic de efectul „turbo-lag”. In acelasi timp, in ciuda configuratiei cu 3 cilindri, acest motor turbo are un nivel surprinzator de scazut de zgomot si vibratii.
Impreuna cu un motor puternic, Atlas Pro ofera doua tipuri de transmisii automate: una preselectiva cu 7 trepte (7DCT) pentru modificari ale tractiunii integrale si una hidromecanica cu 6 trepte (6AT) pentru modificarile cu tractiunea fata.
Transmisia de înalta performanta 7DCT a fost dezvoltata conform standardelor Volvo, ca parte a strategiei generale de transmisie de generatie urmatoare. Aceasta este o transmisie preselectiva cu 7 trepte, cu doua ambreiaje umede. Desi foarte compact, este totusi proiectat pentru transmisia cuplului mare, se caracterizeaza prin viteza mare (timp de schimbare – 0,2 s) si îmbunatateste semnificativ eficienta combustibilului. Motorul turbo Geely de 1,5 litri 2020 cu transmisie 7DCT a fost foarte laudat de SAE China, o societate de ingineri auto de top din China. A fost inclusa în lista celor 170 de inovatii revolutionare acordate de Premiul de realizare în stiinta si tehnologie din industria auto din China.
Transmisia automata cu 6 trepte cu convertor de cuplu (6AT) este o „automata” clasica, care face conducerea mai usoara datorita schimburilor de viteze usoare. Electronicele moderne ofera o eficienta energetica ridicata si confort de condus.
Geely Atlas Pro cu tractiune integrala utilizeaza un sistem mild hybrid inovator de 48 V EMS (Electric Motor Synergy). Este format dintr-un alternator de pornire, un convertor, o baterie litiu-ion de 48 volti si o unitate de control regenerativa. In anumite moduri de condus, sistemul imbunatateste dinamica de acceleratie a vehiculului oferind un cuplu suplimentar (+45 Nm) si ofera, de asemenea, economii de combustibil de pana la 15%. Bateria se incarca automat cand motorul cu ardere interna este pornit si in modul de recuperare a energiei la franare. Sistemul are o functie de pornire-oprire care se opreste si porneste imediat motorul in ambuteiaje si, de asemenea, mentine un mod economic de rulare in rulare.
Atlas Pro 4WD este un crossover fiabil si versatil pentru utilizare zilnica in orice moment al anului si in orice vreme, pentru excursii si iesiri in familie. Este echipat cu un sistem modern de tractiune integrala, cu un ambreiaj cu mai multe placi care redistribuie automat cuplul intre rotile din fata si din spate. Când selectati modul Offroad, algoritmul de control al centralei electrice si al transmisiei se schimba automat pentru a creste capacitatea de cross-country. Tractiunea integrala Atlas Pro va va ajuta sa va deplasati cu incredere si in siguranta pe o pista alunecoasa pe zapada si ploaie sau sa ajungeti la locul potrivit unde se termina asfaltul.
Toate modelele Geely noi sunt proiectate conform standardelor stricte de siguranta Volvo, iar Atlas Pro nu face exceptie. Deja in nivelurile initiale de echipare, este echipat cu sase airbag-uri – fata, laterale si perdele. Atlas Pro foloseste un sistem de control al franelor extrem de eficient, inclusiv sisteme de control al stabilitatii (Bosch 9.3) si control dinamic al tractiunii, sisteme anti-alunecare si anti-recul, asistenta la coborarea in deal si altele. Toate acestea ajuta soferul sa mentina un control fiabil si o stabilitate ridicata a vehiculului atunci cand conduce cu viteza mare in viraje, pe drumuri alunecoase si pe teren accidentat.
Noul Geely Atlas Pro este oferit cu o gama larga de sisteme inovatoare de siguranta activa si asistenta pentru sofer, care fac parte din complexul ADAS Nivelul 2. Munca lor este asigurata de un radar, 5 camere si 8 senzori ultrasonici. Un astfel de sistem, controlul inteligent al vitezei de croaziera, mentine distanta fata de vehiculul din fata, incetinind si accelerand automat Atlas Pro. Este capabil sa opreasca complet masina si sa reia automat conducerea, mentinandu-si functiile chiar si in viraje cu o raza de cel putin 250 m. In acelasi timp, sistemul elimina deceleratia prea brusca pentru a reduce riscul unui impact din spate. .
Sistemul de franare automata de urgența (AEB) instalat pe Geely Atlas Pro este conceput pentru a avertiza soferul cu privire la riscul unei coliziuni frontale cu un alt vehicul (sau alt obstacol de pe drum, inclusiv un pieton) si sa franeze automat masina in caz de urgenta. . Pentru a face acest lucru, sistemul este echipat cu un radar care determina distanța pana la un obstacol si o camera care recunoaste un obiect de pe drum. Aceste doua blocuri se completeaza si lucreaza impreuna, iar computerul instalat in masina evalueaza in mod independent potențialul pericol in situația care a aparut. Astfel, sistemul AEB, in anumite condiții si la viteze de pana la 50 km/h, este capabil sa previna accidentele care apar cel mai des in oras.
Pe noul Geely Atlas Pro, functia de control al benzii este realizata de doua elemente ale complexului ADAS – Lane Departure Warning (LDW) si Lane Keeping Assist (LKA). Primul avertizeaza soferul cu semnale vizuale si sonore, precum si cu vibratii pe volan, despre plecarea neintentionata de pe banda sau la schimbarea benzii fara a porni semnalizatorul. Sistemul LKA previne accidentele de parasire a benzii de rulare si, cu ajutorul servodirectiei electrice, corecteaza masina astfel încat sa circule exact în mijlocul benzii – cu marcaje clare pe ambele parti ale acesteia.
Geely Atlas Pro este echipat cu un sistem pentru mentinerea automata a temperaturii setate in cabina si controlul aparatului de aer conditionat. Unitatea de climatizare este asezata ergonomic pe consola centrala sub ecranul multimedia si este realizata la un nivel estetic ridicat – cu asa-numitele taste „pian”. Sunt foarte comode si placute de utilizat. Aici sunt pornite si incalzirea electrica a zonei de odihna a stergatoarelor de parbriz si a duzelor de spalare ale parbrizului, oglinzilor si lunetei. Pe ecranul multimedia este plasata gestionarea scaunelor incalzite si a functiilor volanului in conformitate cu tendintele moderne.
Noul Geely Atlas Pro este pregătit pentru o funcționare confortabilă nu numai în sezonul cald, ci și în sezonul rece. La toate nivelurile de echipare, dispune de perne si spătare incălzite electric, atat scaunele din fata, cat și din spate, precum si volan incalzit, oglinzi laterale, jeturi de spalare fata si zona de odihna a stergatoarelor fata.
Sistemul de infotainment Atlas Pro este ceva care impresioneaza din momentul in care intâlniti prima mașina. Ecranul tactil color uriaș de 12,3 inchi ofera grafica moderna, contrast ridicat (1MP, 720 pixeli) și capacitatea de a raspunde chiar și la atingerea degetelor ude si a mâinilor inmanusi. 8 difuzoare sunt responsabile pentru sunetul de inalta calitate al sistemului audio, iar un sistem de iluminare interioara atmosferica cu 42 de culori, care poate functiona in timp cu muzica redata, este responsabil pentru spiritul ridicat.
Una dintre caracteristicile importante ale complexului multimedia Atlas Pro este capacitatea de a conecta dispozitive mobile folosind interfata proprietara Easy Connection. Pentru integrare, trebuie sa instalati aplicatia gratuita EasyCon si sa va conectati smartphone-ul cu un fir la sistem. Ecranul tactil multimedia oglindeste ecranul unui telefon mobil, ceea ce va permite sa utilizati toate aplicatiile acestuia, inclusiv navigatoarele Yandex si Google. Iar daca telefonul se bazeaza pe platforma Android, display-ul Atlas Pro dubleaza controlul tactil al comenzilor si functiilor smartphone-ului.
Fata de modelul anterior Atlas, hayonul Atlas Pro a primit o actionare electrica care poate fi controlata atat printr-un buton de pe usa, cât si de la distanta de la cheie. Portbagajul a devenit mai spatios si mai confortabil, inaltimea de incarcare a scazut, deschiderea a devenit putin mai larga, spatiul este finisat cu materiale mai bune, iar perdeaua se deplaseaza acum de-a lungul ghidajelor. Spatele cabinei a suferit, de asemenea, numeroase modificari. In special, spatarele scaunelor din spate pot fi acum reglate in ceea ce priveste unghiul. Exista doua porturi USB pentru pasagerii din spate, dintre care unul (18 wati) este conceput pentru incarcarea rapida a gadgeturilor.
Incarcarea fara fir a smartphone-urilor este o solutie reala pentru consumatorul modern. Atlas Pro are o platforma speciala pe consola frontala pentru asta. Incarcarea functioneaza cu telefoanele care accepta aceasta functie.
Cu patru camere situate in carcasele oglinzilor laterale, pe hayon si în grila, ecranul multimedia Atlas Pro arata vederile din fată si din spate si, de asemenea, sintetizeaza o vedere virtuala de sus care va permite sa evaluati pozitia masinii si a obiectelor din jur. Aceasta vizibilitate de 360° face manevrarea mai usoara în spatii inguste, sporind confortul si siguranta.
Sistemul inteligent de control al fazei lungi analizeaza situatia in functie de multi factori si comuta automat faza lunga pe faza scurta si inapoi, imbunătățind siguranta la conducere pe timp de noapte. Modul de functionare al farurilor se schimba nu numai atunci când se apropie de o masină care se apropie sau care trece, ci și în functie de conditiile de iluminare ale drumului și de viteza lui Atlas Pro.
Размеры и масса | Luxury 1.5T 2WD 6AT (177 л.с.) | Luxury 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) | Flagship 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) |
---|---|---|---|
Caroserie | Crossover, 5 usi | Crossover, 5 usi | Crossover, 5 usi |
Модификация | .5T 2WD 6AT (177 cp) | .5T 2WD 6AT (177 cp) | 1.5T 4WD 7DCT (177 cp) |
Цена, $ | 22 500 $ | 23 500 $ | 25 880 $ |
Lungime х inaltime х latime x ampatament, mm | 4544 х 1713 х 1831 x 2670 | 4544 х 1713 х 1831 x 2670 | 4544 х 1713 х 1831 x 2670 |
Ecartament fata/spate, mm | 1560/1550 | 1560/1550 | 1560/1550 |
Masa proprie, kg | 1610 | 1705 | 1705 |
Garda la sol, mm | 171 | 171 | 171 |
Consola fata, mm | 922 | 922 | 922 |
Consola spate, mm | 952 | 952 | 952 |
Unghi de atac fata | 22° | 22° | 22° |
Unghi de atac spate | 26° | 26° | 26° |
Volum portbagaj, l | 378 | 378 | 378 |
Parametri tehnici | Luxury 1.5T 2WD 6AT (177 л.с.) | Luxury 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) | Flagship 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) |
---|---|---|---|
Capacitate (cm3) | 1477 | 1477 | 1477 |
Tip combustibil | Benzina | Benzina | Benzina |
Putere maxima (cp@rpm) | 177 (5500) | 177 (5500) | 177 (5500) |
Sistem EMS de 48 V (sistem mild hybrid, 48 V) | - | Cu generator de pornire si baterie litiu-ion | Cu generator de pornire si baterie litiu-ion |
Cuplu maxim (Nm@rpm) | 255 (1500-4000) | 255 (1500-4000) | 255 (1500-4000) |
Cuplu maxim combinat (cu sistem EMS 48V), Nm | - | 300 | 300 |
Acceleratie 0-100km/h (s) | 10,5 | 9,9 | 9,9 |
Tip cutie de viteze | Automata in 6 trepte (6AT) | Automata DCT, 7 trepte | Automata DCT, 7 trepte |
Suspensie fata | Macpherson suspensie independenta | Macpherson suspensie independenta | Macpherson suspensie independenta |
Suspensie spate | Independenta | Independenta | Independenta |
Frane fata | Discuri ventilate | Discuri ventilate | Discuri ventilate |
Frane spate | Discuri | Discuri | Discuri |
Consum combinat (l/100km)** | 7,4 | 6,8 | 6,8 |
Viteza maxima (km/h) | 200 | 200 | 200 |
Volum rezervor caburant (l) | 58 | 58 | 58 |
Tip combustibil | Benzina - ≥ 95 | Benzina - ≥ 95 | Benzina - ≥ 95 |
Norma de poluare | Евро 6 | Евро 6 | Евро 6 |
Functie Start-Stop | - | • | • |
Sistem de recuperare a energiei la franare | - | • | • |
Regimuri de condus: Eco/Comfort/Sport/Off-road (doar pentru 4WD) | - | • | • |
Экстерьер | Luxury 1.5T 2WD 6AT (177 л.с.) | Flagship 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) | Luxury 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) |
---|---|---|---|
Jante din aliaj R18 cu anvelope 225/60 R18 | • | • | • |
Lumina de zi cu LED, semnal de directive si faruri spate | • | • | • |
Faruri fata cu tehnologie LED | • | • | • |
Intelligent High Beam Control (IHBC) | - | - | • |
Senzori de lumina | • | • | • |
Bare de pavilion | • | • | • |
Senzori de ploaie | • | • | • |
Functie de deblocare a usii portbagajului de la cheie | • | • | - |
Functie de deblocare a usii portbagajului de la cheie Hayon electric cu functie de deschidere/inchidere prin butonul de pe usa soferului si butonul cheii de la distanta | - | - | • |
Интерьер | Luxury 1.5T 2WD 6AT (177 л.с.) | Flagship 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) | Luxury 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) |
---|---|---|---|
Decoratie din piele artificiala pentru panourile usilor din fata si din spate | • | • | • |
Stalpi fata imbracati in material textil | • | • | • |
Decoratiuni din metal pe pragurile usilor | - | • | • |
Banda decorativa metalizata pentru pragul portbagajului | - | - | • |
Material perete portbagaj: Plastic | • | • | - |
Material perete portbagaj: Covor | - | - | • |
Cortina portbagaj | • | • | • |
Suport pentru ochelari | • | • | • |
Oglinda retrovizoare interioara fara rama cu functie automata antiorbire | • | • | • |
Scaune premium cu ornamente din piele ecologica neagra si insertii cu aspect carbon pe scaunele din fata | • | • | • |
Scaun sofer cu reglaj electric in 6 directii | • | • | • |
Scaun pasager fata cu reglaj manual in 4 directii | • | • | • |
Tetiere fata reglabile manual in 4 directii | • | • | • |
Bancheta spate reglabila pe inclinare si rabatabila (60/40) | • | • | • |
Cotiera centrala fata | • | • | • |
Cotiera centrala spate cu suport pentru pahare | • | • | • |
Lumina ambientala pe consola centrala si portiere (multicolor) | - | - | • |
Iluminare interioara fata si spate LED | • | • | • |
Комфорт | Luxury 1.5T 2WD 6AT (177 л.с.) | Flagship 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) | Luxury 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) |
---|---|---|---|
Climatizare automata in doa zone | • | • | • |
Volan reglabil pe inaltime si adancime | • | • | • |
Oglinzi exterioare cu incalzire si reglaj electric, rabatabile electric | • | • | • |
Duze spalare parbriz cu incalzire | • | • | • |
Scaune fata si laterale spate cu incalzire | • | • | • |
Volan incalzit | • | • | • |
Geamuri electrice fata si spate | • | • | • |
Acces fara cheie in automobil | • | • | • |
Buton de pornire motor Start-Stop | • | • | • |
Inchidere centralizata de la distanta | • | • | • |
Blocare automata a usilor in timpul mersului | • | • | • |
Computer de bord cu ecran TFT 7‘ | • | • | • |
Ecran tactil 12,3’’, cu conexiune Bluetooth pentru telefon | • | • | • |
Incarcare prin inductie a telefonului mobil | - | - | • |
EasyConnection – CarbitLink | • | • | • |
Priza 12V | • | • | • |
Priza 12V in portbagaj | - | - | • |
4 Porturi USB | • | • | • |
Sistem audio cu 8 difuzoare | • | • | • |
Безопасность | Luxury 1.5T 2WD 6AT (177 л.с.) | Flagship 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) | Luxury 1.5T 4WD 7DCT (177 л.с.) |
---|---|---|---|
EPB (frana de parcare actionata electric) | • | • | • |
Airbaguri frontale si laterale pentru sofer si pasager | • | • | • |
Airbaguri laterale tip cortina | • | • | • |
Sistem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate | • | • | • |
Mecanism de blocare a usilor spate | • | • | • |
Immobilizer | • | • | • |
Functia de avertizare cheie uitata in masina | • | • | • |
TPMS (Sistem de monitorizare a presiunii in roti) | • | • | • |
Sistem de informare oboseala sofer | • | • | • |
Roata de rezerva de dimensiuni reduse | • | • | • |
Frana de parcare cu functie Autohold | • | • | • |
Directie asistata electrica (EPS) | • | • | • |
ABS (Sistem de antiblocare a rotilor) | • | • | • |
EBD (Distributie electronica a franei) | • | • | • |
EBA (Asistenta la franarea de urgenta) | • | • | • |
TCS (Sistem de control al tractiunii) | • | • | • |
ESC (Control electronic al stabilitatii) | • | • | • |
ESS (Sistem de avertizare la franarea de urgenta) | • | • | • |
HAC / HDC (asistenta la pornire in rampa / Asistenta la coborare in rampa) | • | • | • |
Senzori de parcare spate | • | • | • |
Senzori de parcare fata | • | • | • |
Camera 360˚ | • | • | • |
AEB (Asistenta la franarea de urgeta) | - | - | • |
LDW (Sistem de avertizare parasire banda de rulare) | - | - | • |
LKA (asistena la mentinerea benzii de rulare) | - | - | • |
SLIF (Functie de identificare a limitei de viteze) | - | - | • |
Cruise control adaptiv | - | - | • |
Cruise control | • | • | - |
Limitator de viteza | • | • | • |
Centuri de siguranta in trei puncte pentru scaunele din fata si laterale spate, cu pretensionare si limitatoare de sarcina | • | • | • |