Farizon SV stabileste un nou standard de siguranta cu ratingul Platinum Euro NCAP
Farizon SV, noua furgoneta comerciala electrica de la Farizon Auto, a primit un premiu platinum pentru siguranta din partea Euro NCAP (Programul European de Evaluare a Noilor Autovehicule) cu un scor de 85 de puncte, plasandu-se astfel printre cele mai bune optiuni de vehicule comerciale sigure si fiabile. Premiul face, de asemenea, ca Farizon sa devina marca de vehicule comerciale electrice chinezesti cu cel mai mare punctaj in ratingurile Euro NCAP.
Euro NCAP este una dintre cele mai stricte si autoritare organizatii de testare a accidentelor auto din lume, iar rezultatele sale ofera puncte de referinta cruciale pentru consumatorii globali. Desi noile standarde de rating Euro NCAP reprezinta o provocare dificila pentru producatorii de vehicule, acestea asigura faptul ca noile vehicule ofera cea mai buna protectie posibila consumatorilor. Farizon SV vine echipat cu cele mai noi tehnologii de siguranta, ceea ce l-a ajutat sa performeze bine in testele Euro NCAP si subliniaza consecventa filozofiei de brand a Farizon, axata pe utilizator.
Din 2021, cand Euro NCAP a extins ratingurile sale pentru a include furgonetele comerciale, organizatia a evaluat peste 95% din furgonetele si vehiculele comerciale disponibile pe piata europeana. In testul functiei de franare activa AEB, una dintre domeniile cheie ale sistemelor de asistenta pentru soferi (ADAS), Farizon SV a obtinut un scor de 95% in conditii precum oprirea, conducerea cu viteza redusa si alte conditii de condus asociate. In acelasi timp, recunoasterea si reactiile la traversarea pietonilor si biciclistilor, precum si reactiile la conditiile de conducere pe directie longitudinala sunt precise si rapide, iar viteza maxima pe directia longitudinala ajunge la 80 km/h. In plus, Farizon SV a obtinut scoruri perfecte atat pentru sistemul de mentinere a benzii de rulare (LSS), cat si pentru monitorizarea starii pasagerilor (OSM), demonstrand pe deplin performanta sa activa de siguranta.
Farizon isi continua strategia globala de expansiune cu seria SV. Dupa lansarea in Serbia in noiembrie, marca a anuntat si intrarea pe piata din Regatul Unit in aceasta luna. Farizon intentioneaza sa se extinda si pe piata europeana la inceputul anului 2025, precum si sa patrunda pe piata din Australia si Orientul Mijlociu. Certificarea Platinum Euro NCAP va accelera expansiunea globala a Farizon SV, pozitionandu-l ca un produs emblematic atractiv pentru brandul Farizon in strainatate.